HUSLIG


Vilken slö-onsdag jag har haft idag! Eller nä, jag har hunnit med både det ena och det andra här hemma, men när man inte lämnar huset så känns det rätt slött ändå. Jag började dagen med en traditionsenlig frukost framför Vakna! med The Voice, hjälpte mamma med jobb på datorn (varför ska en barnskötare lära sig Publisher för jobbet?!), tog en promenad ut i vinterlandskapet, hem igen och plugga trafikteori, tvätta, laga mat, diska och slutligen hjälpa mamma lite till med datorn. Ser ju nu att jag lycktas ha ett rätt bra flyt ändå!

Nu dalar det däremot åt sängens håll, ska läsa en stund innan jag somnar också. Förresten, jag har ju glömt berätta att jag läst ut den sista HP nu! Och vad tomt det är! Känner ett enormt sug efter mer, inge annan bok kan liksom mäta sig längre... Snyft. Måste ge min nya kriminalroman några chanser till att fånga mig, måste ju gå vidare på något sätt, haha.

Gonatt med er! ♥

P.S. Gillar verkligen den här gamla bilden som Sanna tog någon gång i vintras. Fin är den, pure happiness!

Kommentarer
Postat av: Simon, en av dina allra bästa vänner

Hundra åringen som klev ut igenom förnster och försvann, ett måste att läsa!

2010-11-10 @ 22:28:35
Postat av: Susanna

Jag håller med ovanstående (undre?) kommentar! ;)

2010-11-11 @ 19:03:55
URL: http://susannaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0