EVERYWHERE TO ME


Det där med minnen är rätt mysiga saker. Hur en låt, en doft, en bild osv. kan kasta tillbaka en i tiden. Den här låten till exempel, den påminner mig om nästan exakt 2 år sedan. Det började med en fest en ruggig novemberkväll i ett fullproppat hus, där jag första gången träffade på en brunögd kille med mörkt rufsigt hår, som snackade om skateboardtrix och michelingubbar. Han citerade låten ovan några dagar senare, och jag lyssnade på den i repeat hur länge som helst. Jag tror ni kan gissa vem killen är?

Kommentarer
Postat av: Sara

Älskar den här versionen av låten! Tydligen är det någon annan som gjort den först, men inte alls samma sak :) Och är det inte mysigt när man har såna minnen till personer. Sött :)

2010-11-19 @ 17:55:58
URL: http://sarapierre.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag vet, jag vet!! Självklart så är det ju Sune som du pratar om! =D

2010-11-19 @ 18:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0