CHOKLADBRUN


Sådärja, nu är jag brunett återigen! Lite roligt att det var nästan exakt den här tiden för två år sedan som jag blev det för första gången. Jag gillar brunt till hösten helt enkelt. Bättre bild får ni så snart jag har tid att fota håret när det är fixat, nu är det ju dags för sängen. Imorn har jag ett fullspäckat schema! Börjar med körlektion vid åtta, möte på jobbcoacherna nio, hem och städa, packa inför resa till Småland och pussa och krama Jocke för en hel helg. Börjar jobbigt och slutar grymt bra kan man sammanfatta det. På fredag blir det jobb igen sen!

Nu ska jag läsa klart HP and the Deathly Hallows och slockna tidigt. Kram och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Snygging! Ser riktigt bra ut

2010-11-04 @ 00:49:25
URL: http://sarapierre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0