ARBETARN

Så. Himla. Trött. Jag skulle seriöst kunna somna sittandes här. Jag har jobbat hela dagen idag med att gräva och gräva och gräva jord. Min morbor bygger ut hemma hos sig och låter mig hjälpa till där för en fin slant då och då. Men det är inte lätta pengar, det vill jag lova! Har idag grävt (för hand) i 7 timmar. Vilken hårding! Inte så konstigt att jag känner mig mör och trött nu. Ska tillbaka och jobba imorgon också men då skulle det bli mindre jord, lera och spadar, och mer isolering och torr mark. Tur det, annars skule det bli jobbigt att gå upp imorgon bitti... Det är bara att tänka PENGAR, så går det lite lättare. Pengar, pengar, pengar.

Nu ska jag sova, innan tio en fredagskväll. Fy vad skönt. Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Emma C

Sv: London är supermysigt, rekomenderas varmt. Åker dit igen imorgon :)

2010-11-21 @ 14:55:53
URL: http://emmacaspary.blogg.se/
Postat av: Simon

Hoppas du inte är lika trött nästa fredag! <3

2010-11-22 @ 08:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0