05.00

Imorse gick jag upp 05.00. 05.00!!! Förstår ni hur tidigt det är? Jag var tvungen att gå upp så pass tidigt för att hinna med bussen halv sju ut till valla för att jobba hos min morbror på hans gård. Med mig hade jag Becca och vi slet för kung och fosterland med att röja taggtråd i hagar. Det var så kallt och blåste att mina fötter frös till is och ville inte tina upp förrän några timmar senare. Men med ca tusen spänn i fickan känns det väldigt värt.

Har tagit mig i kragen och sökt ett jobb nu precis också, som receptionist/förvaltningsassistent i Vingåker. Det verkar vara ett jobb som passar mig så nu håller jag tummarna allt jag kan. Ska anstränga mig snäppet högre än jag brukar också och ringa och höra hur det går med ansökningarna (visa mitt intresse för jobbet) om en vecka också. Det gäller att ligga i har jag hört, och det tänker jag göra nu.

Kommentarer
Postat av: Susanna

2010-11-02 @ 19:37:10
URL: http://susannaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Susanna

Välkommen till min värld! Jag går upp klockan 5 varje morgon. ;)



Jag håller tummarna! :D

2010-11-02 @ 19:37:50
URL: http://susannaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0