TEENAGE DIRTBAG


Åh, det var så himla härligt vid djulö idag! Jag och de tre pojkarna ovan fikade, solade, lärde oss nya ord av fjortisar (vi kände oss väldigt gamla...) och doppade tårna i det kalla vattnet. Jag fick lite färg under timmarna vi var där och nu har jag spätt på med en jäkla massa mer färg på flaska så nu är jag riktigt brun och fin. Är det inte konstigt hur mycket snyggare man känner sig så fort man får färg på kroppen? Hur som så är jag nu redo för den stora studentbalen imorgon. Som vi har väntat, planerat och oroat oss över denna dag! Lite tråkigt att allt tar slut över en dag, men en dag kanske är nog i all den elegans vi kommer befinna oss i.

Nu ska jag leta efter en film att se medan jag väntar på att färgen ska torka. Adjöken!

Kommentarer
Postat av: Emma C

Det ar sa sant att man kanner sig snyggare med farg pa kroppen. Varenda gang vi gar och shoppar sa sager vi "That would look good - with a tan..." haha. Vet inte varfor dock... :/ ;)

2010-05-22 @ 01:03:19
URL: http://emmacaspary.blogg.se/
Postat av: my elfstrand

härliga bilder!

håller med om att man känner sig snyggare som brun! :D <3

2010-05-24 @ 19:50:49
URL: http://elfstrands.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0