MASKINEN TILL KHOLM


bild.

åh jag älskar känslan av att bli klar med någonting. man känner hur det där trycket innanför bröstet bara släpper och man känner lugn. precis så känner jag nu när jag blivit klar med dagens distans. en bokanalys i svenska C som jag är riktigt nöjd med. sen vilket betyg det blir på den är en annan sak, det tänker jag inte bry mig om.

idag har jag förrensten skaffat mig en biljett till maskinens spelning den 7 maj. känns grrrrrrymt! det enda som känns lite mindre grymt är att jag dagen efter har dansuppvisning från tidig morgon till kväll, och dagen efter det sticker iväg på studentkryssning. att allt ska hända samtidigt! det är tur att det bara är roliga grejer i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Susanna

7 april? :O var det inte maj?

2010-03-31 @ 13:43:47
URL: http://susannaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Emma C

det viktigaste är att du är nöjd :) jag är sisådär nöjd med min stora Senior Research Paper som jag lämnade in förra veckan. Men det kommer nog gå bra i alla fall, har ju gått bra hittils ;)



Pussar <3

2010-04-01 @ 05:28:48
URL: http://emmacaspary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0