BALKLÄNNING

provade just min systers gamla balklänning, sitter som en smäck! om du läser emma, tack så mycket för att du motvilligt lånar ut den ;) det känns grymt skönt att ha klänning fixad, speciellt när man hör alla andras panikartande funderingar. för mig är det bara studentklänning som behöver införskaffas och den tvingar jag min kära mamma att sy. lite bra grej.

annars då? skola idag igen, göran sjöng några toner på religionen, ingen träning på grund av helvetesvädret och en massa gossip girl. åh, jag är fast.

Kommentarer
Postat av: Emma C

Jag kommer ihåg den klänningen! Det kommer att bli perfekt :D

2010-03-05 @ 23:25:46
URL: http://emmacaspary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0