LÄRARMIDDAG



Såhär stilig såg jag ut igår när det vankades lärarmiddag med klass SP3b. Temat var färgglatt och jag hade på mig lila sammetsleggings och en rosa fjäderboa. Riktigt vackert, och lite transigt. Perfekt! Middagen startade lite segt men tog sedan fart ordentligt och blev riktigt kul.  Vi lekte en massa lekar, dansade till kurdisk musik, fyllekäkade majs och snusade killsnus. Och så självklart käkade vi middag innan detta. Det var en lite annorlunda känsla att stå med ölburken i handen och konversera med lärarna, händer inte riktigt varje dag.

Idag är det tisdag, TOKTISDAG såklart, och vi är cowboys. Eller, jag är det i alla fall, uppslutningen lär ju vara varierande på grund av gårdagens hårda kväll.. Hur som så känner jagmig riktigt stilig!

Nej nu ska jag bli hämtad av Elin så ska vi möta upp de andra och städa ur lokalen. Adjö! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0