LOVISA-KVÄLL




Hej på er! Kvällen igår blev inte alls så tragisk och ensam som jag trodde, tur för mig va! Kl kvart i åtta igårkväll får jag ett sms ifrån min gamla klasskamrat Madde om en fest. Jag står svettig i hallen efter en tuff powerwalk och funderar. Skickar ett sms till Sanna. "Är du på fest om en timme?". "Ja.". En timme senare var vi hemma hos Sandras pojkvän och drack öl med en hel drös killar. En riktigt spontan kväll, men det är ju då det blir som bäst!

Idag har det dock inte varit lika muntert. En jäkla baksmälla och mensvärk var jag belönad med, tack för den. Så idag har jag inte gjort mycket alls, en promenad med min snus som äntligen kommit hem från västkusten och sedan en massa O.C. Kvällen kommer fortsätta i ungeför samma slöa spår med en Lovisa-kväll som innebär helkroppsrenovering, film och en massa Ramlösa (uttorkad much?). Filmen blir Fantastic Mr Fox, bästa filmen.

Hoppas ni får en fin kväll!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0