JAG + BIL = SANT


Wiiie jag har just kommit in efter en tur i bilen, med mig som förare! Hör på den ni, efter 2 år är jag igång igen. Eftersom att vi inte har någon bil längre så har det inte blivit av att jag kört på väldigt länge, men nu idag stod det en gammal saab och bara väntade på att jag skulle sätta mig bakom ratten. Så det gjorde jag! Jag har alltid haft en liten skräck för bilar, fart och såklart olyckor och detta har väl varit en av anledningarna till att jag dragit ut på körkortet. Nu lutar det dock starkt åt att det ska bli av. Jag och mamma var inne på trafikskolan idag och kollade priser så i veckan (eller nästa kanske, dra på det lite till...? NEJJJ, NU, BANNEMIG NU!!) är det jag som skriver in mig. Pju, låter så seriöst att det till och med är jobbigt att skriva. men men, det löser sig.

P.S. jäkla skitväder ute!!

Kommentarer
Postat av: matilda

åh duktig du är!

jag måste också ta tag i detta..

2010-07-28 @ 18:33:45
URL: http://matildaflugsvamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0