HEMMAFRU


När jag ser dessa usla bilder blir jag bara ännu mer glad över att äntligen snart ha en ordentlig kamera att fota med... Det är i alllafall saft och kräm ni ser!

Idag har jag varit effektiv! Dagen började med att jag fick panik när jag inte kunde hitta min plånbok (som vid senare research visade sig vara kvar på King's pizzeria sedan igår, pju!) och sedan åkte jag ner till djulö med Ewis för några timmars stek. Stack hem och lagade världens godaste plättar innan jag åkte och hämtade min kära plånbok på pizzerian, hem igen och tvättade och emellan maskinerna så lagade jag plommonkräm och plommon-rabarbersaft. Där får ni hålla med om att jag kammade hem en hel del hemmafrupoäng! Smakade just på krämen och den var ljuuuuvlig...

Nej nu blir det O.C. och te. Trevlig kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0