EN SÖNDAG


Hej i svetten! Idag har jag haft en riktig slödag med filuren ovan, fina bästisen Jocke. Vi har solat, badat, haft picknick i sängen och kollat på film. Riktigt trevligt trots att jag har varit på tjurigt humör varannan minut tack vare att det är den veckan. Jaja, när Jocke hade åkt hem fick jag med mig mamma ut på en varm promenad i kvällssolen. Tänk vad mysigt nåt så litet kan vara! När vi kom hem satte jag igång och sortera alla mina studentpresenter (ja, det var tre veckor sedan studenten var ja...) som ska upp på vinden och ner i brudkistan. Nu har jag snart allt jag behöver för att flytta hemifrån och att se den fullproppade listan gör mig hur sugen som helst på att ta mitt pick och pack nununuuu. Men men, den dagen lär dröja ett tag.

Imorgon ska det bli strålande solsken igen och då kan ni vara säkra på att ni hittar mig svettandes ute i solen, Vi ses där, adjöken! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0