VAMPYRGALEN



jag trodde aldrig att jag skulle yttra ordet vampyrgalen om mig själv, trodde aldrig att jag skulle bli en av dem som suktade efter edward.

inatt drömde jag tre drömmar (som jag kommer ihåg, kan ha varit ett dussin till!) som alla var kopplade till twilight. hur mycket jag än försöker förneka det så är jag FAST i de här böckerna. fast i edwards magiska, romantiska, "jag gör allt för dig" - grepp, fast i att vilja vara bella...

herregud jag börjar låta galen, det är bäst att jag sover.

... med andra ord kryper ner med så länge vi båda andas.

Kommentarer
Postat av: teknikflickan

Har du läst ut böckerna tidigare eller är det första gången?:) ska en bok sälja så bra som dom gjort måste dom ju bevisligen vara bra ;D



Kika gärna in på min nystartade blogg om du har lite tid över, ha en bra dag :)

2010-01-14 @ 16:54:55
URL: http://teknikflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0