MARDRÖM

inatt drömde jag en sjuk dröm. jag var inne på en pizzeria och skulle köpa kebab (jaa jag drömmer om mat...) och där inne fanns en ökänd servitör eller gäst, like oklart såhär i efterhand. i alla fall så var han riktigt stor och fet och framförallt aggressiv. jag såg att han nästan slog ner några gäster som råkat slå emot honom med dörren och förstod att den där ska man vara försiktig med. sen när jag och två vänner (ewis, jag tror du var med!) skulle gå därifrån råker vi också slå upp dörren på monstret. jag försöker släta över det hela och ber om ursäkt på mina bara knän, men han sliter upp mig i tröjan och gormar och håller på. han släpar med oss till någon källare och vi lyckas ta oss loss och springer allt vi kan! men det finns ingen annan utväg så vi gömmer oss under bord, bakom soffor, men han hittar oss överallt! sen vaknar jag upp mitt i natten och är svettig och upprymd och tror att monstermänniskan står vid fönstret. herregud vilken natt.

Kommentarer
Postat av: ewis

hjälp!! :O

2010-01-05 @ 19:01:40
URL: http://trasdockaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0