LARVIGA BALLONGER ÖVERALLT


födelsedagsbarnet sanna (som fyllde 1 januari men...) i ett vrål?

alltid lika skitsnygga snusen.

en av alla larvballonger som sanna fick av oss.

larvballongerna blev porriga när sexy bitch pumpades ur högtalarna...

god kväll gott folk! igår hade sanna en försenad födelsedagsfest ute i valla och det bjöds på världens godaste smörgåstårta. jag åt två stora bitar och rullade fram över golvet bland alla ballonger i larv/spermieformat. det blev en lagom lugn kväll med lekar, ölspel och ballongfightande. sanna fick förutom larvballongern även ett armband, leklera och en suddgummisats av mig och gänget. jag tror det uppskattades att få bli lite liten igen ;)

idag har jag inte gjort mycket alls. vaknade hemma hos jocke, kom hem och skrev en sida på engChelvetesprojektetsombordegåochdö och dammsög. och nu sitter jag här och glor bara. funderar på att läsa lite i nya boken gomorra (jag har läst ut alla twilight förövrigt!! syft och snörvel) och sedan poppa popcorn lagom till johan falk. så får det bli, ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: ewis

förlåt att jag är så dålig på o kommentera! men du vet hur jag är ;) jag snor förresten bilden där uppe på mig, har ingen ny bild och vill byta på facebook! :D <3

2010-01-27 @ 22:55:13
URL: http://trasdockaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0