I OPEN UP MY HEAD, INSIDE I FIND ANOTHER PERSON'S MIND


varför slutar alltid alla bilder på mig såhär?

hur som haver, tänkte slänga in en uppdatering om denna efterlängtade lördag. dagen började med att jag tvingade ner mig till gymmet för att lämna sanna sitt busskort som jag fick låna hem igårkväll (tack!) och tvingade mig på några maskiner i 25 min, sen pallade varken huvud eller kropp längre så jag tog mig hem igen. sömnbrist tippar jag på.
vid två kom snusen hit och vi hade picknick på golvet i mitt rum. jättemysigt med filt, ljus, räkor och bröd. vi snackade strunt och grubbel tills hon skulle kila vidare på bio för att se snabba cash. och jaa, jag är avundsjuk. men snart ska jag iväg till vingåker och leka med jocke, så jag överlever gott och väl.

det var allt för nu, later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0