TECKNINGAR OCH FLÄSK


titta vad fint jag ritade på bilden igår? den till vänster är tecknad med upp-och-nerteknik och de andra utan att titta på pappret. inte det lättaste!

morsning! hade tänkt träna nu men så slog det mig att jag varken orkar träna själv eller vill hänga med alla spännisar som drar sig till gymmet på lördagar. så om det är okej för alla så är jag fläskig idag? bra, då är vi alla överrens!

igår var det fredag och jag var som sagt jävligt trött, men jag orkade i alla fall med att få in becca till stan och sedan ta oss till ewis för att glo wallander och krångla med datorer. inte fy skam! idag blir det långpromenad och superstädning (måste hålla mig sysselsatt och kompensera för att jag är för lat för gym...) och sedan blir det förhoppningsvis fest till kvällen. men först ska jag försöka få liv i becca. wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0