I KNOW I'M DEAD ON THE SURFACE BUT I'M SCREAMING UNDERNEATH

sitter och har OS på lite i bakgrunden och lyssnar på de HYSTERISKA kommentatorerna till skidskyttet. att man kan gå in så mycket för något så trivialt som sport! jag skulle bra gärna ha lite mer intresse inom ämnet, kanske skulle få mig lite mer motiverad till motion? imorn ska jag i alla fall ta mig i kragen igen och svettas järnet på gymmet. det kan behövas efter kvällens middag hos kock-kusinen där det bjöds på 4 sortes pajer, chokladsemlor och kakor. helt sjukt gott men nu känner jag mig minst lika sjukt fläskig.. nya tag, nya tag! jag som är så jäkla envis inom annat ska allt klara av att bli fit också, så det så.

dags att sova nu, upp skapligt imorn och köpa biljett till studentfesten om två veckor. gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0