I CAN'T EVEN RECOGNIZE MYSELF BEHIND


snusen och jag.

den här dagen har varit helt uppochner, på det positiva sättet! vaknade supernervös, tog mig till skolan, genomförde världens sämsta redvisning i engC, fick G+ på den ändå och blir sedan erbjuden av lennart att få göra resterande redovisningar i minigrupp. hör ni eller, av lennart!! minigrupp!! min läskiga engC lärare som jag trodde försökte få mig att ta livet av mig genom att tvinga upp mig framför hela klassen så snart det bara går! jag har varit i någon slags glädjechock hela dagen. firade det hela med en semla!

tänk så bra saker kan utvecklas ibland. nu ska jag kila ner och tvätta, sen träffa min snus och skaffa mig en ny foundation. i rätt färg (alltid lika jävla svårt). adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0