CHECK THIS HAND CAUSE I'M MARVELOUS


hej hej hallå! hur mår ni där ute i snöstormen? själv har jag suttit inne heeeela dagen, hur härligt som helst en dag som denna! det är ju onsdag och distansdag idag och vädret utanför fönstret ser INTE LOCKANDE ut så jag tackar och bockar för att jag slapp ta mig till skolan. distansen idag tog mig typ 3½ timme att genomföra och efter det gnagde en skaplig värk i ryggen. att ta pauser/göra annat emellan är inte min grej, då tappar jag koncentrationen och blir irriterad. hur som haver är det skönt att ha den klar nu i alla fall.

eftersom det är sånt äckligt väder ute så tänker jag inte bege mig ut mer än nödvändigt idag, det blir bara att hoppa på bussen till jocke om nån timma. ska försöka få fram lite nya lost-avsnitt. har saknat den krångliga serien.

adjö på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0