TENERIFFA NÄSTA?


Hej på er! Vilken fullspäckad dag jag haft idag! Den började stressigt med att jag skulle till trafikskolan för att ha Riskettan i några timmar (hann i tid, YES! Tidsoptimisten i mig gör high five ;) ) och efter det mötte jag upp Ewis och lilla Tilda. Vi parkerade oss inne på Hembagarns så jag fick käka lunch, Ewis ta en varm choklad och Tilda skrika lite. Men bara lite, för mest är hon en supersnäll liten unge som tittar storögt på dig och kniper hårt om ditt finger. Så söt! Efter lunch/fika gick vi runt på stan och letade julklappar och jag lyckades hitta mina två sista. Pju så skönt, nu kan man bara mysa fram till julafton.

Under dagen fick jag även ett sms ifrån becca som löd ungefär "hoppas du inte har nåt för dig 9-16 jan för då ska du med till Spanien!". Jaha sa jag, det gör jag gärna! Så nu ska flygrädda Lovisa ta sina första hyperventilerande andetag på ett plan. Rädd tjej!! Men det ska nog gå bra, Becca är också flygplansoskuld så vi får väl lugna varandra så gott vi kan. Och hålla tummarna för ett strålande solskensväder på Teneriffa v 2. Längter jätte mycket just nu efter sol och brun hud. Endast tre veckor kvar tills avgång, jippie!!

Kommentarer
Postat av: Simon

Har ni aldrig flygit innan`?! Haha vad roligt! :D Berätta för mig hur det känns avv bli av med oskulden vid 19 års ålder! :o Själv var jag typ 8 år :o <3 Stay black :)

2010-12-21 @ 08:18:30
Postat av: Sara

Åka utomlands såhär i Januarirusket vore ju inte helt fel. Lite smått avundsjuk sådär.

2010-12-29 @ 10:47:41
URL: http://sarapierre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0