HOSTAR UPP LUNGORNA!


Det är så kul att vakna halv sex på morgonen av världens rethosta.... Åh vad det är värdelöst att vara förkyld! Sitter just nu och snyter mig varannan sekund och drömmer mig bort bland skor. Hade ett galet skosug när jag vaknade imorse, måste ha drömt något. Satte mig direkt vid datorn och kollade runt efter ett par klackar och fastnade för erbjudandet "Köp nu, betala i februari!"... De vet hur man får mig på fall de där Nelly.com!

Hittade även skorna som jag skrev om för ett tag sen igen, från Scorett, och känner mig nu så illa tvungen att få någon att åka med mig till Scorettoutlet i Vingåker.

Det är tur att jag får lön från jobbet hos min morbror snart, annars skulle det bli julkris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0