DAN FÖRE DAN FÖRE DAN FÖRE DOPPAREDAN


Det är två hela dagar kvar till julafton, visst är det galet! Jag har inte haft speciellt mycket julstämning men jag tror den börjar infinna sig sakta men säkert ju närmre vi kommer. Ikväll ska jag tjuvstarta julen lite med att öppna julklapp hemma hos Jocke. Spännande! Har inte en susning om vad han har hittat på för nåt. Dock får inte han nån julklapp tillbaka, så går det när man inte är tillräckligt snäll! Eller så kan det vara så att han är världens snällaste men beställningen har inte kommit fram än. Ni får gissa er fram!

Ska svepa mitt te nu och möta kylan och bussen. Så satans kallt! Ha en fin dan före dan före dan före dopparedan!♥

Kommentarer
Postat av: Matilda Öberg

Va fiin du är min vän!



Hoppas du får en superbra jul nu kamrat. Förlåt att jag inte har kommit till dig. Har inte haft ett öre plus att det har vart lite upp och ner med allt. :/ men jag lovar och svär att jag kommer så fort jag kan <3

2010-12-23 @ 16:53:49
URL: http://matildakarolinas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0