ÄNTLIGEN UPPE!


Tjoho! Efter veckor, månader till och med, har äntligen min namnsdagspresent kommit upp på väggen. Den röda hyllan alltså. (O.C.-postern borde plockas ner I know...)Man får göra vad man kan med ett tråkigt rum som skulle behövas renoveras men som är onödigt att påbörja eftersom jag förmodligen flyttar hemifrån om inte allt för länge. Mina fina balskor har fått en hedersplats på kanten och får nu visa upp sin skönhet än en gång. De dödade mina fötter under baldagen och kommer tyvärr aldrig till användning igen, så nu får de fungera som prydnad istället. Finemang!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh, vad fint det blev :-) skönt att jag inte är ensam om att ha skor som prydnad, jag hade ju mina röda högklackade på mina svarta hylla ovan för sängen. Funderar på att göra ngt sånt även i lägenheten om william tillåter ;-) vill ju få upp saker på väggarna liksom ;-)

2010-12-20 @ 17:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0