NACKSPÄRR OCH SYNFEL?

Ojojoj, jag är så himla slut. I huvudet, i kroppen, ja överallt. Annars så har dagen varit rätt fin. Vaknade upp bredvid en söt Jocke i en alldeles för liten säng, mötte sedan upp snusen för en fika och impulsshopping (visar imorn!), satt och lyssnade intensivt på trafikskolan, fick nackspärr, åt kvällsmat med mamma, letade igenom vinden efter saker, behandlade min nackspärr med vetekudde, linement och massage och kom på att jag nog kan behöva glasögon. Jag må ha supersyn på långt håll men på nära och på storbild sitter jag och kisar för att inte ögonen ska ploppa ut av överansträning. Så ikväll ska jag testa att läsa med mammas gamla brillor. Vi får se hur det går! Nu är det i alla fall dags att möta Harry at Hogwarts. Natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0