GÖRAN...

Åh, vår gamla mentor till klassen SP3B är fortfarande himla gullig trots att vi inte längre är några elever. Det är verkligen en sak jag kommer sakna med skolan, lärarna som man hade så himla roligt med. Alla Görans religion- och filosofilektion med en massa impulsiva skämt, eller Eriks samlektioner med vilda diskussioner och lekar. Jag trodde aldrig jag skulle säga det, men jag är avundsjuk på de nya ettorna som har så mycket kul att se fram emot.

Här är i alla fall Görans mail:

Hej alla gamla SP3b:are!
Just nu har de nya SP1:orna kommit.Själv blir jag mentor i en ny SP3b. Kanske några gamla bekanta för er från SP2.
Nåväl,jag vill tacka er för det gångna året.Vi fick ihop allt på slutet. Jag vill särskilt tacka alla som ställde upp och gjorde er avslutning fin.
Jag har träffat några i sommar men jag hoppas att ni alla hittar något bra att göra som passar er.Skriv gärna och berätta vad ni gör.
Ni får naturligtvis också titta in om ni har vägarna förbi.
Hälsningar
Göran A
"er gamle majje"

"Tack för de vackra minnena av er alla!" "

Fina fina klassen <3

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-08-18 @ 11:27:37
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0