BANDIT ROCK


Hej hallå på er! Idag har jag haft ännu en riktig slö-dag. Började dagen med att träna en halvtimme på gymmet, jag var alldeles slut i kroppen så orkade INGENTING, sen var det fullt med hurtiga pensionärer så jag kände mig lite ivägen ;) Resten av dagen har jag ätit korvstroganof, solat, lyssnat på bandit rock 24/7 och läst harry potter. Jag har bara en tredjedel kvar nu så det är dags att låna den andra boken snart. Tänbk att jag inte läst böckerna tidigare!

Nu är det dags att cykla ner till trafikskolan för kurs igen och efter det blir det mc-paraden med finisar. Vi höööörs!

Kommentarer
Postat av: Simon

What bandit? Lyssnar du på den? får ni in bandit där uppe?! Jaglyssnar med varje dag ^^ Dock på göteborgs.. Men om du snurrar in dig där ska jag se om vi kan önska en låt ihop =)

2010-08-11 @ 21:39:00
Postat av: Karl Jansson

Snygga kläder!

2010-08-12 @ 14:48:35
URL: http://www.wenz.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0