VÄRLDENS FULASTE LEG

hej hallå, nu har jag landat hemma igen. eller, kom hem för en timme sen men det är först nu jag har landat på riktigt. när jag kom hem var jag helt skakig, förstod ingenting tills jag kom på att jag druckit två muggar kaffe hemma hos pappa. koffeinkick alltså!

innan jag hoppade på bussen till pappa imorse så var jag och hämtade ut mitt nya, nationella leg hos polisen. och herreguuuuuud så jag ser ut. livrädd, sönderknarkad och allmänt skabbig. kul att dras med det i 5 år.

hur mår ni idag förresten? lust att dela med er av någon rad? skulle vara trevligt att höra av er ibland förstår ni :) hur som, nu ska jag formatera om mammas dator och kolla på talang. adjö!

Kommentarer
Postat av: Emma C

passfoton och id-kort är inte kul alls. Man ser bara allmänt bedrövad ut - vad ska det hjälpa för? :S

2010-04-10 @ 00:38:31
URL: http://emmacaspary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0