FÖDELSEDAG




förmånen med att vara registrerad på en massa sidor: en himla massa grattis mail!

Wiiiiie! Idag är det min födelsedag och jag fyller 19 år! Herregud så gammal.. men jag är bara glad! Jag vaknade tidigt imorse och väntade lääänge länge på att mamma skulle komma in med frukost på sängen och presenter. Till sist knackade hon på och då fick jag en en stor leopardmönstrad morgonrock, en svart kofta, en bok om självkänsla och annat sånt bra, och tre nagellack i fina färger. Det är en glad tjej som sitter här nu.

Ikväll blir det födelsedagsfirande här hemma med fina vänner, det ser ut att bli en bra dag det här! puss på er

Kommentarer
Postat av: Tilda

Grattis på födelsedagen :D

2010-04-17 @ 11:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0