CAUSE SHORTY IS A EENIE MEENIE MINEY MO LOVA


Glad tjej som längtar tills lördag.

Hej hallå! Idag är det sön.. måndag var det ja. Eftersom mitt lov inte tar slut förrän imorgon så känns det som en äkta söndag idag. Jag har bakat ett farligt gott bröd, tvättat mina fönster, provat min studentmössa och kommit fram till att jag inte passar i huvudbonad. det suger ju. Men nåt som definitivt inte suger är att jag fyller år på lördag! Hela 19 bast blir jag. Jag har en ganska så nostalgisk fas just nu där jag kan komma på mig själv med att fascineras över hur jag har utvecklats från en knubbig lite bebis till den jag är idag. Håll med om att själva "växgrejen" är rätt sjuk?

Hur som, nu ska jag försöka få med mig snusen ner på stan. Måste skaffa mig ny mascara och sen så vill jag inviga mina nya fina vita skor. Hihi. Adjöken så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0