ALL THE CRAZY SHIT I DID TONIGHT


puhh, då var påsken slut för i år. en massa godis och mat har jag fått i mig och så har jag umgåtts med fina släkten. mycket mysigt! syster har vart hemma i några dagar också och campat i mitt rum. vi har gått på utflykt och promenad och kollat på film. bara haft det allmänt bra alltså.

idag åkte sanna och jag iväg till norrköping för att hitta en present till fröken elin som fyller 19 i veckan. förutom en finfin present hittade vi lite grejer till oss själva också. såklart, det går ju inte att gå i affärer utan att köpa en massa "bra att ha"-grejer. jag hittade två överdelar inne på gina, som hör och häpna var på rea! jag hittar aldrig något på rea. så ut ur affären kom jag 98 kr fattigare, en kofta och en väst rikare. ingen big deal.

nu ska jag snart kila ner på stan för en "fattig-fika" med snusen och sedan åka till min fina jocke. dagen rullar på bra alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0