his kiss is just like wine, intoxicating. just maybe he'll give me more this time


onsdags-izor.

vaknade väääldigt trött idag och funderade många gånger på att stanna hemma och vara ful istället, men jag lyckades kämpa mig till skolan mot alla odds. där försökte jag mig på att räkna matte utan sanna och elin. det gick åt helvete. förstår inte hur jag kan vara så omatematisk. så fort sanna var klar med sitt prov haffade jag henne och hon fick aggera privatlärare. tack tack och tusen gånger tack!
efter skolan kilade jag hem lite snabbt och sedan bar det av ner till gymmet där sanna och jag tränade skiten ur oss. jag körde 10 min löpband, 20 min trappmaskin, 10 min på den där lustiga skidgrejen (?) och några minuter rodd. sen rann svetten i små floder över hela mig och halsen började snöra ihop sig och det fick räcka.
BRA JOBBAT LOVISA! tack tack.

Kommentarer
Postat av: ewis

är du inte ledig på onsdagar du? :D

2009-09-20 @ 22:58:07
URL: http://trasdockaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0