save me, I'm lost

puhh, det var en skapligt galen isa som skrev förra inlägget. vet inte riktigt vad det tar åt mig ibland, jag blir helt sjuk i huvudet, går runt i lägenheten, vet inte vart jag ska göra av mig, sliter i håret och fäller en del tårar. varför? ja det skulle jag bra gärna också vilja veta. något fel i skallen kanske?

men men, när jag lyckats lugna ner mig lite tog jag mig ut på en promenad med snusen. en sån där promenad där man pratar om all skit som man har inom sig och som är så skönt att få ur sig. där har ni det snusen är allra bäst på, att lyssna och ge stöd. bäst är du ewis, hör du det! :)

nu håller jag på att frysa ihjäl så ska fixa lite te och läsa massa bloggar. måste nog ta och skörda lite på farmville också. nörd, vadå?


gammal bild från tvåans fotolektioner.

Kommentarer
Postat av: Susanna

Farmville! ;)



Sv: Ja men vad bra! Då startar vi nästa vecka då :D peppa peppa peppa!

2009-09-10 @ 20:11:14
URL: http://susannaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0