don't let go, we can crawl out of the shadows

puh, nu sitter det en knallröd lovisa här och lökar. var hos mormor idag och tvättade fönster, käkade, gjorde lite sysslor och fikade idag så en joggingtur såhär på kvällskvisten kändes ganska välbehövlig. usch, om det inte varit för det dåliga samvetet man lätt får efter de där kakorna så skulle jag aldrig ta mig ut frivilligt och springa på gatorna. känna sig ful, ovältränad, flåsig och röd inför spatserande människor är inte prio ett hos mig. då är det ju himla bra att jag imorgon ska förnya mitt friskiskort! YES, äntligen blir det av. då ska jag hälsa så hjärtligt på löpbandet, trappmaskinen och alla andra gymvänner.

nu ska jag äta ännu fler av mormors plommon (har redan ätit masssssor, skitgoda!) och dricka te. HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0