varför får jag inte på mig dina blåjeans?

åh åh åh vad härligt väder det ser ut att vara ute, solsken och småkyligt! attans att jag verkligen inte orkar ta mig ut bara.
jag har just skrivit klart distansen vi hade i svenskan c och känner mig ganska nöjd med resultatet. uppgiften var att skriva en utredande uppsats och mitt ämne fick bli Vad är livskvalitet? tyckte det kunde passa sig bra eftersom det är ett rätt luddigt och flummigt ämne, precis som mig själv. jag lyckades som vanligt koppla ihop ämnet till mig själv och snurrade in på kroppsideal och att man ska vara nöjd med hur man är, inte försöka eftersträva det ouppnålig som vi möts av i alla veckotidningar. man skulle alltså kunna kalla mig dubbelmoralen själv.

anyway, uppsatsen är klar och blev med blankrader precis lite mer en ett A4 som var minimigränsen. YES.
nu ska jag fortsätta lyssna kentlåtar och laga till lunch att lugna min hungrande mage med HEJ!

Kommentarer
Postat av: NATALIE

Härligt att ha skrivit färdigt uppgiften! :)



svar: tack!

2009-10-07 @ 14:18:25
URL: http://naataali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0