POSITIV, JAG?


vet ni vad? jag har fått ett jobb! ett väldigt litet jobb som innefattar städning av två kontor en gång i månaden. inte så mycket att hänga i julgranen tänker ni. jag tänker YES, några hundra kronor mer per månad! imorgon blir första städningen och jag tänker ta med mig snusen som hjälp och sällskap.
på lördag blir det halloweenfest förövrigt och jag funderar över utklädnad. det står mellan pippi, catwoman och indian. vad tycker ni låter bäst? eller kanske något annat förslag?
nu ska jag fixa iordning te och ta fram broccoli till lunchens soppa, sen ska jag vila ögonen på heroes. later!

P.S. kl två ska jag till sjukhuset och ta prover för att se om jag får bli blodgivare. läskigt! jag kan bli så himla hypokondrisk när det gäller sjukdomstester. PS.2 senare kommer ni att få se resultatet av en impuls som innefattar lite smärta, bling och en nål. det ni!

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: Ja, "mats-sanna" är klockren haha! ;)

2009-10-29 @ 11:42:30
URL: http://sandraao.blogg.se/
Postat av: becca

vem ska ha halloweenfest? :)

2009-10-30 @ 00:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0