if you ask the question then it's always yes

såg att jag helt glömt bort att tala om vad jag haft för mig hela helgen. inte ett enda blogginlägg har jag släppt ifrån mig!
i fredags åkte jag till vingåker och kollade på johan falk med snyggingen och bara hade det mysigt. åkte hem så tidigt som tio lördag morgon för att sätta mig i "oranga faran" och åka till norrköping. snappade åt mig två par leggings (lackisar, och sammet, äntligen!), en tröja/tunika, ett vitt baslinne och en svart tajt vanlig klänning som jag letat efter rätt länge. fyndades nu för 99 spänn, gillas! när vi kom hem så svidade jag om och tog mig längre in i nävertorp för fotboll/festlighet följt av krogen med gamla fina gänget. mucho bueno. vid halv tvåtiden satt jag på nattbussen och ramlade sedan in hemma hos jocke.
skitbra helt enkelt!


taggad snus som säger "ingen har nog gjort det HÄR tecknet förrut!"

"inte det HÄR heller!"

storfiskarn.

Kommentarer
Postat av: ewis

haha det gäller och hitta nya fräscha tecken ;) skicka bilderrr! :D <33

2009-10-12 @ 22:23:35
URL: http://trasdockaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0