HEARTBEATING


hemma hos jocke finns det en söt hund.

hej hej hej! helgen har rusat förbi som alltid, så inga inlägg har det blivit här.
i fredags fylde min fina mamma år så hit kom släktingar och syster och firade med lingondricka, lingonpaj, lingonbullar, lingongrottor och äppelpaj. äppelpaj, mitt i lingon-temat. mamma tyckte det behövdes åtminstone en grej som inte innehöll lingon, och det blev då äppelpaj. den var förövrigt det godaste jag ätit i kakväg på vääääldigt länge. ååh.... i alla fall så fick mamma en jätttttttttttttefin stickad tröja av emma. jag blev kär direkt och tänkte genast knyckar-tanken. men det var tydligen ull i tröjan, och mamma är kinkig med kliande tröjor så vips så var tröjan min försenade födelsedagspresent från emma istället! ja tack.
resten av helgen har bestått av en hel del gottande hemma hos mormor, en massa raseriutbrott (har gått in i en sån period igen, skit), jocke♥, träning och en sväng i kylan med min fina snus. ganska fina grejer när man tänker på det.

förövrigt så har jag kollat klart på prison break nu. vad i helvete vad det för slut?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0