SUNDAY/091122


the cobra snake.

då var det söndag och helgen lider mot sitt slut. måste det alltid vara så att dessa två dagar går dubbelt så snabbt som alla andra dagar? förjäkligt är vad det är. helgen har i alla fall bjudit på både bra och dåligt. mådde som en påse hackade mandlar i fredags men hade trots det trevligt hemma hos ewisen med idol-mys. det var ordentligt upprörda utrop när det kom fram att erik hängde löst.

igår tränade jag först på friskis med felle tills svetten lackade (läs forsade..) och sedan tog jag mig hem och plöjde heroes i många timmar. vid sjutiden tog sig en skapligt uttråkad lovisa sig ner till bussen och åkte till vingåker och spelade monopol. väldigt underskattat spel som jag och ewis förövigt vann med hästlängder, utan fusk självfallet.. efter detta gick jag vidare till jocke och skrattade ihjäl mig till pablo francisco.

nu vet ni det och nu ska jag överväga att fortsätta läsa i luftslottet som sprängdes. HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0