SÖTA UNDERKLÄDER


allt utom hårbandet från H&M, det kommer ifrån bokbok.

kom inte och kalla mig porrtant nu för att jag lägger upp korsetter och grejer, jag lovar att jag inte tänker börja trippa omkring iklädd lårhöga lackstövlar och piska bara för det! men erkänn att det är sjukligt snyggt alltihopa? älskar den röda färgen och spetsen (frågan är bara när man ska klä upp sig så här dant under kläderna?), och de små rosetterna och "slitsen" på trosorna som man bara ser om man tittar riktigt noga. sen kan man ju fråga sig vad hårbandet gör där bland underkläderna? snygg kombo kanske? jag vill trä det äver skallen under kyliga vinterkvällar i alla fall.

Kommentarer
Postat av: ewis

PORRTANT! :D jag vill ha en korsett :D så det bor väl en porrtant i mig oxå ;) angående armbandet du undra över så är det ett halsband jag fick av kenny, jättesött, du får se nån gång, står iaf mitt namn, grekland och året vi träffades där :) <3

2009-11-17 @ 18:02:51
URL: http://trasdockaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0