REGNIG FREDAG

hej! nämen, vad gör hon hemma nu tänker ni?! kanske är det så att jag fick ledigt från de sista lektionerna, kanske är jag allvarligt sjuk och var tvungen att åka hem ögonaböj, kanske är jag så otroligt skoltrött att jag inte orkade med att gå på bilden själv, kanske blev jag teleporterad hit hem helt plötsligt av en mystisk rund farkost som susade över himlen? ni får själva välja er favorit, hemma är jag i alla fall.

jag är så sjukt jäkla aptrött att det finns inte. blodprover och munsprickor tyder ju på att jag har järnbrist och det kan man visst bli trött av. måste vara det då. jag ska testa nåt järntillskott (blutsaft, låter väl gott?) nästa vecka så får hålla tummarna på att det hjälper.

nu ska jag göra något annat. oklart vad dock. borde man städa kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0