NOT THAT I DON'T LIKE YOU, I'M JUST AT A PARTY AND I'M SICK AND TIRED OF MY PHONE RINGING



1. sååå fina shorts! 2. nya gardiner och julstämning!

först och främst, ursäkta den usla bildkvalitén men min fina walkman har bara två ynkliga mp.
idag efter skolan var jag på stan med min lilla mamsi och införskaffade mig en julklapp (från mamma till mig, hehehe) och även ett par mys/sov-shorts som känns riktigt juliga. ååh älskar dem redan! mjuka, fina och billiga. 75 spänn tror jag de gick på då det var 20 kr rabatt. sen har vi sattit upp nya gardiner i mitt rum så nu är det jul här inne också. röda med små hjärtan, skitfiiiina.

ne nu är jag hungrig som alltid, ska slå till på frukt och te! puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0