HAMSTER JA/HAMSTER NEJ?
































jag saknar min små älsklingar. mjölkmage, chili och tilde (som jag inte hittar någon bild på nu). åååh, jag lovade mig själv då mjölkis och chili hade dött att aldrig köpa en liten hamster igen, eftersom jag tröttnar och inte orkar ta hand om dem, men nu blir jag så himla sugen. en mysig liten boll som kan bli så himla gosig och tam bara man ger den tid. tilde blev som en liten bebis, kunde ligga på rygg i handen och sova. ååh söta lilla älskling. sen dog han på ett hemsk sett och jag kunde inte gör något mer att gråta och hålla honom i handen och försöka lugna tills han drog det sista andetaget. hemskt!
jag får fundera vidare, just nu lutar det starkt åt en ny liten hamster.

Kommentarer
Postat av: Anonym

naa söööt, förstår att du är sugen på och skaffa en till :)

2009-11-16 @ 17:55:30
Postat av: ewis

2009-11-16 @ 17:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0