AND RIGHT NOW I STILL SEE THE WAY THE MOON PLAYS THIS TUNE, THOUGH OUR LIGHTS DIED


gammal bild från fest i sköldinge. snygg.

jag är klar med svenskaredovisningen som jag ska ha i slutet på nästa vecka. hur bra avslut på helgen är inte det! det jag aldrig tycks lära mig är att jag faktiskt kan skriva ihop arbeten rätt fort bara jag börjar. det jag skrev nu tog ca 2 timmar och var nästan roligt. fan vad bra jobbat lovisa! nu klarar du av redovisningarna gallant också, och sen kommer du känna dig bäst i världen! (självpepp är viktigt vetni.)

en liten sammanfattning av helgen tänkte jag ge också (den kursiva stilen ha fastnat, går inte att ändra, irrrrriterande):
  • fredag - hemmakväll med mamma framför tvn med en påse djungelvrål. GOTTTTT, och tove och erik är bäst i idol. galet bra.
  • lördag - sprang runt på stan med snusen och brände pengar på nödvändigheter och nya örhängen. senare fest hos sandra i valla och ännu senare mys hemma hos snyggjocke.
  • söndag - snarkade järnet i stort sett fram tills bussen gick. kom hem och skrev redovisningen.
resultat: en mysig helg trots alla snurrande tankar i huvudet.

nu tänker jag kolla heroes och mysa med te. later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0