911125


haha göran är bra go.

behandlingen igår gick hur fint som helst. det blev dock ingen vanliga kinesiologibehandling den här gången eftersom att jag av nån anledning börjat svara sämre/segare på den. så den här gången var det två behandlare som tittade, tryckte, kände blodtryck på mig. lunga 9 nånting nånting, njurarna är lite svaga. bara genom att känna på mitt blodtryck så fick de fram att det var nåt krux med nån del av lungorna och att mina njurar inte var i full form. jag tycker det är riktigt häftigt! sedan fick jag akupunktur på fem ställen; magen, benen och handlederna. har ni precis som jag hört att akupunktur är en baggis, att det knappt känns eftersom det bara är en typ knappnål sticks in en liten bit? det gjorde as ont! kanske beror det på att nålen prickar i just en sån punkt som de ska, men det kändes som att nålen var en fiskekrok när han försiktigt vred på dem.
i vilket fall som helst så blir jag lika överraskad varje gång jag är där och känner att det faktiskt händer grejer i kroppen.

men nu babblar jag på för länge, dags att ta en dusch oxh klä på sig! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0