valborg

en valborgs-isa innan utgång igår.

kvällen blev inte direkt som man kunde önskat. vi hann inte mer än innanför dörren hemma hos martin innan jag började tänka hypokondriska tankar om spanien, den nya influensan, flygplan och katastrofer. jag kan inte riktigt säga att det blev bättre efter några cider och en snabb träff med jocke med en massa hejdå-pussar som jag aldrig ville skulle ta slut. saknar skiten ur honom redan.
vi kilade i alla fall till port 26 och betalade dyra pengar för att få komma in. det blev en hel del folk och en jävla massa par så efter någon timme brast det och jag tog mig hem och snörvlade en skvätt.

att det ska vara så svårt att inte vara orolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0