It's only you I think about

imorgon är det fredag och brunisjocke kommer tillbaka till sverige från spanien! glad isa här! han kan känna sig sjukt saknad.

torftig uppdatering sista tiden så här kommer lite kort vad jag hålls med om dagarna:
  • spendera stor del med det slappaste projektet hittils i skolan
  • kommer hem, skriver lite på historiainlämningen
  • följer fortfarande mitt nyttighets-schema nästintill korrekt
  • traskar på powerwalks på eftermiddagen
  • hänger mycket vid tvn framför house och that '70s show som så bra tajmat visas just den tiden man vill sitta där
typ så. sen har jag fikat med min snus, tonat håret och sytt om en gammal klänning till en kjol. skitfint alltihop ska ni veta.
nu ska jag vika tvätt. HEJ


nytonat hår på tanten. chokladbrunt som alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0