and we can't control ourselfs

idag är det onsdag. det kanske ni redan hade koll på.

i måndags till tisdags vara klassen SP2b ute och paddlade i Djulösjön. träningsvärk, förkylning, sömnbrist, kyla och trötthet gjorde att jag inte orkade skriva ett fint litet inlägg igår med minst lika fina bilder. det orkar jag inte idag heller så ni för nöja er med att filosofera om hur trevligt det kan ha varit.

och idag är det onsdag kom vi ju fram till. dagen har jag spenderat här hemma istället för i skolan. vaknade med en uppsvullen hals och en känsla av att jag inte orkade gå dit. då stannar man hemma och skriver lite på historiainlämning istället, tar sig en mini promenad till solariet och ligger där och värmer sig en stund (jag hade en massa mynt som låg o skavde i plånboken ju) och dricker en hel massa te! måste friskna till innan fredag då det ju är ewis & min försenade 18års-fest, äntligen! den har ni väl inte glömt bort? sjukt kul ska det bli. sjukt mycket folk som kommer. sjukt vad det kan skita sig. det är bara att hoppas att alla tänker sköta sig.

nu ska jag koka lite nytt te o surpla i mig innan jag beger mig ner till stan för att sedan hoppa på bussen ut till vingåker. LOST säger jag bara.

tjaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0