alla dessa bloggar

trots den dåliga dagen så tänkte jag att det var dags att tala om vilka bloggar jag håller koll på. har märkt att det blivit en hel del.

  • addspirit - helt okej blogg, mysig om en vanlig vardag typ.
  • amanda berg - älskar stilen, kläderna och utstrålningen.
  • becca - vän som skriver om en helt vanlig vardag.
  • blondinbella - har inte gillat henne förrut men efter att ha gett henne en chans så älskar jag hennes blogg. en riktig boost för självfortroendet.
  • ebbas blogg - en ren och skär modeblogg med de senaste från kändisarnas garderober. kan vara kul att kika på.
  • fashion toast - tjej från USA som modellar dagarna långa och visar oss fina bilder.
  • fiama - ännu en vän som skriver av sig.
  • flora - asgullig blogg, en söt  16åring som tar fina bilder på det mesta, men främst på sig o sin gulliga pojkvän.
  • inte veronica dimaggio! - veronica maggios blogg, uppdateras inte så ofta, skrivs om hennes turnerande och allt möjligt.
  • jlundstrom - en till blogg från en vän som som skriver av sig, dock rätt tomt på sistone.
  • kenza - tror att de flesta vet vem det här är, 18årig tjej från sthlm som bloggar om sitt händelserika liv då hon är en av sveriges största bloggare.
  • lisaplace - ung tjej som fotar, modellar, och är skitsöt.
  • matildaflugsvamp - en asfin vän som skriver om det hon känner för. är världssnygg också!
  • niotillfem - en blogg med massa fina bilder, lite som en bildebok.
  • remind - tjej från sthlm som grejar med dagens outfit, inspirerande att titta på.
  • stina-lee - skitsöt tjej som skriver om vardagliga och även djupa saker.
  • susanna elisabeth - en till vän som skriver om sin vardag.
  • timo - min älskade timo räisänens turnéblogg som inte uppdaterats på allt för länge.
  • trasdockaa - världens finaste vän, skriver inte ofta men det börjar ta sig!
  • toulumne - också detta en vän som skriver lite då och då.
  • tyra sjöstedt - har blivit utnämd till min favoritblogg och det för att hon skriver på sitt sätt, ärligt och om sånt jag vill läsa om.
hoppas att jag lyckats tipsa in er på dem! nu drar jag till mormor och gör lite nytta, HEJ.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

många bra bloggar där =)

2009-05-24 @ 13:54:24
URL: http://garderobsgrubbel.devote.se
Postat av: David

Tackar för att man blev omnämnd, ska försöka uppdatera oftare. =D

2009-05-24 @ 16:47:35
URL: http://tuolumne.blogg.se/
Postat av: ewis

oj det var många :D

och jag kämpar på med min! ;D

2009-05-24 @ 17:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0